Dienstag, 5. April 2011

Turn Europameisterschaft - az elso sportanyagom

A szerkesztosegbol irok, ezert van minden ekezet nelkul. Ez az elso napom az RBB szerkesztosegeben, meg minden es mindenki nagyon uj, mar legalabb hatszor eltevedtem az epuletben (a Szabadsag ter ehhez kepest semmi) es egyszerüen keptelen vagyok ennyi uj nevet megjegyezni, de igyekszem.

A heten tornasz Europa-bajnoksag van Berlinben. Minden ezzel van teleplakatolva. A Mauerpark kornyeken, ahol a csarnok van, mindenki regisztracios kartyaval a nyakaban rohangal, es szinte alig hallani nemet szot. Az MTV engem is akkreditalt, igy hetfon fel tudtam venni a lanyok edzeset, es interjut keszithettem az eremeselyes Berki Krisztiannal es edzöjevel.  Mindenki aranyat var tole. (Nem szeretem az ilyen elvarasokat, ezert is kerdeztem ra az interjuban, hogy o hogyan kezeli ezeket.)

Hat nem volt konnyu feladat tornaszokat videozni. Eddig sem akartam sportos operator lenni, de most mar biztos, hogy nem leszek. Kovetni oket lehetetlen, es mindig kephataron vannak. Erdekes tapasztalat volt. Nagyon gyorsnak kell lenni, es valamennyire bemerni, hogy hova ugranak, es mit csinalnak. Most mar nem csodalom, hogy az operatorok szeretnek ott lenni a probakon is, ahol nagyjabol megnezik a koreografiat, hogy hova-merre mozognak-ugralnak a versenyzok, hogy tudjak, mire szamithatnak. Hat en nem mindig tudtam. Ezert van az, hogy a lanyok sokszor kephataron vannak. Erdekes tapasztalat volt. Nagyon erdekes.

Ime az eredmeny, 02:30-tol:






Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen